Visste du att man kan lyckas FÖR bra?

2023-03-09

För många av oss låter det som en ouppnåelig dröm – att lyckas bygga ett varumärke som är så starkt att precis alla använder det. Till och med om konkurrenterna. Men framgången har en baksida. Vi använder masonitskivor, nylonstrumpor och termosar utan att ägna den ursprungliga varumärkesbyggaren en tanke men dessa begrepp är faktiskt alla exempel på före detta varumärken som lyckats lite för bra.

När ett varumärke förlorar sin förmåga att särskiljas och blir en generell beteckning pratar vi om degenerering. Fenomenet är visserligen synnerligen ovanligt men, om inte annat, som kuriosa spännande att veta mer om.

Nyligen lanserades en ny, kort föreläsning på WonderBrand Academy som guidar dig genom begreppet degenerering, dess konsekvenser och andra essentiella aspekter för att ditt varumärke ska bevara och stärka sin position på marknaden.
Om du inte redan har ett konto; skapa ett gratis testkonto idag och börja utforska innehållet på plattformen.

Vad är du nyfiken på?

Vi arbetar löpande med att fylla på med spännande, relevant och matnyttigt innehåll på WonderBrand Academy’s plattform. Hjälp oss gärna att välja rätt! Vad är du intresserad av att få veta mer om? Vad skulle vara till hjälp för just dig?
Vår ständiga strävan mot en värld med starkare och mer kända varumärken fortsätter!

Ha en fortsatt fin vecka,
/Vännerna på WonderBrand Academy